۱ تعیین قیمت براساس هزینهها، نه براساس درک مشتری از ارزش ارائه شده
تعیین قیمت براساس هزینهها ناگزیر به یکی از این دو سناریو منتهی خواهد شد: ۱) اگر قیمت بالاتر از ادراک مشتریان از ارزش آن باشد، هزینههای فروش بالامیرود، تخفیفها افزایش مییابد، چرخه فروش طولانی و کند میشود و در نتیجه سودآوری افت میکند. ۲) اگر قیمت پایینتر از ادراک مشتریان از ارزش آن باشد، سرعت فروش افزایش مییابد، اما شرکتها در سودآوری دچار مشکل خواهند شد و نمیتوانند سودآوری خود را بیشینه سازی کنند.
ادامه مطلب را از اینجا بخوانید
درباره این سایت