اولین بار در سال ۱۹۹۹ ایده بازاریابی اجازه ای وارد بازار کار شد. اصل و اساس این نوع بازاریابی بدین گونه بود که در آن همه نیاز مشتری پرسیده  شود و قبل از آنکه از آنان اطلاعات کامل دریافت نکردند هیچ گونه پیام تبلیغاتی را برای مشتریان ارسال نکنند.

 

همان طور که از اسمش پیداست به نوعی از مشتریان خود اجازه می گیرند تا محصولات و خدمات خود را به آنها عرضه نمایند. بازاریابی اجازه ای قدرت را به مصرف کننده منتقل می کند. اینکه مصرف کننده اجازه بدهد تا شما اطلاعات محصول خود را به وی بدهید، به تصمیم او بستگی دارد.

 

بازاریابی اجازه ای

بازاریابی اجازه ای، بهره وری هرگونه استراتژی بازاریابی را با نشانه گیری روی مشتریان بالقوه ای که احتمال بیشتری برای تعامل دارند، افزایش می دهد. همچنین به مخاطبان شما فرصتی برای انتخاب می دهد.

با ارائه اطلاعات خاصی مانند نام، آدرس ایمیل یا شماره تلفن، مصرف کننده به شما اجازه می دهد تا از اطلاعات موجود در برابر محتوای ارزشمندی مانند کتاب الکترونیکی یا مقاله استفاده کند. همواره با مشتریان خود در تعامل باشید تا به علایق و خواسته های آنها دست یابید.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: 

بازاریابی اجازه ای


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها