یکی از آیتم هایی که باعث برنده بودن در گوگل ادز می شود، داشتن استراتژی تعیین بودجه است،قیمت گذاری در گوگل ادز، بسیار رقابتی است و هدفگیری تبلیغات شما باید  بسیار دقیق باشد. شما هم قطعا طوری صفحه فرود یا همان لندینگ پیج را که ساخته اید باید بیشترین نرخ تبدیل را کسب کنید.

 

هنگامی که پشت سر هم در حال فروش هستید و سرنخ هایتان به مشتری تبدیل می شوند؛ شما یک نابغه بازاریابی هستید و واقعا حق هم دارید که خودتان را اینگونه صدا بزنید.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: 

۸ راه برای بالا بردن نرخ تبدیل لندینگ پیج ها


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها